Öronvärk

Aj oj aj igen ....
Har varit lite förkyld i helgen :( Inga större grejer så jag har ju kört på som vanligt .....
Inatt vaknade jag med sån öronvärk att jag hörde pulsen i örat. Jag har lätt att få öroninflammation (öronbarn) men tycker att man ska bli "vuxen" och slippa detta ...Detta är ju en barnsjukdom...;(
Så jag genomled natten och tänkte att det värker väl hål men nej inte den här gången ...

Gick till vårdcentralen och fick bekräftat: Öroninflammation, en kraftig sådan.
Så nu äter jag kåvepenin och fick flytta fram "tankningen "som jag skulle ta imorgon;( till på torsdag.
Dem ville att det skulle gå några dagar så att infektionen hade lagts sig...
Blir lite nojjig när man "rör"mina medicin dagar. Det är ju min livlina.

Vet att det är vissa som tar tysabri var femte vecka istället för var fjärde ...
Men man ska tänka sig för där tycker JAG. Studien är grundad på var fjärde.
Så tar man var femte avsäger man sig tre doser om året . En kostnadsfråga för sjukhusen ...?
Nu ska jag vila lite så jag kan ha en skön vecka.
Kram till ER fina ❤️
Visar er en bild på en Öroninflammation.

#1 - - Mamma med MS:

Fy,så jobbigt att du inte mår bra.Men du får krya på dig så gott du kan.

Svar: Tack, det ska jag göra.:)
FrökenMs

#2 - - messan:

Krya på dig vännen <3!
Hoppas du kan få njuta av några sköna vårsånger.
Varm kram <3

Svar: Tack snälla du ! Haha just nu HÖR jag inte så bra....;)Kram och ha en trevlig kväll ,
!
FrökenMs