Reklamblad

Vart så glad när våra reklamblad hade kommit.;)
Dem vart jättefin!
Så nu ska vi dela ut dem och sätta upp dem lite "här och där"...

Köpte också lite mer docklera och ska göra några nya fina små.....
Blondinerna går mest har vi märkt men jag tycker själv mest om dem mörkhåriga.
Hur som helst är vi stolta över vårat projekt och tycker jättemycket om dem små ❤️

Idag har jag jobbat och fick faktiskt mycket gjort;)
Det är lite svårt att få ut all vinteracc och ändå behålla "lite" sommarkänsla på avdelningen man vill ju inte ta in sommarvarorna på lagret ännu.
Jag jobbar på barnavdelning och har hand om baby,flick,pojk och mamma accessoarer.
Accessoarer innebär kort och gott alla "små " tillbehör som trosor,strumpor,vantar,mössor osv
Rolig avdelning! Går snabbt att hänga om och är en tacksam avdelning.;)
Så det är det jag gör när jag inte är här inne och skriver. Som jag tycker är såååå roligt.
Tack för att ni tittar in❤️

#1 - - Jenny:

Hej!
Jättefina reklamblad!
Ett till sätt att nå ut till fler med ditt budskap och din försäljning är att dela bloggen på bloglovin.se och att lägga upp länken dit på din blogsida.
Bara ett tips :)
Kram på dig!

Svar: Hej ! Tack så mycket . Tack för tipset .
Det ska jag fixa:)
Kram och trevlig helg ❤️
FrökenMs