Sjukgymnastik

Igår var jag och dottern på första besök hos en sjukgymnastik.

Hon har ont i benhinnorna :( och en punkt i ryggslutet.
Jätteduktig och trevlig ung tjej. Hon skötte om ett fotbollslag själv. Damer då och visste precis vad hon pratade om och vilka punkter eller ställen hon skulle ta i.
Dottern "lyfte" ibland när hon skulle gå igenom benen där hon låg på britsen.
Sjukgymnasten sa: du får gråta, skrika,sparka till för det är jag van vid och jag är otroligt snabb och kan ducka...
För det kommer att göra ont och är inget farligt.....

Sjukgymnast "hyllade" inte dessa conversce skor, snygga men ingen sko att gå hela dagarna ...
Tycker att jag själv ha sagt det till henne... Hehe skönt att hon sa det.
-Så under behandling med massage,egen träning och självklart sin fotbollsträning är det bra skor som gäller!! Annars blir det här bara en ond cirkel .
Heja sjukgymnasten !!!;)

Vi ska också prova ut inlägg till skor så att hon "kan" ha conversce vid tillfällen men inte hela dagarna.
Sedan fick hon massage och jag fick uppgift att massera henne VARJE dag och inte BARA efter match och träning...
Det kan det vara värt om hon använder dem bra skorna;)

Kram till er!