Tänk

Tänk i morse mötte jag en "bekant"
Vi hade inte träffas på bra länge men jag vet att han vet om min ms.
Vi har gemensamma vänner också.
-Hej ! Länge sedan ...
-javisst är det ....
- Du mår bra ?
Innan jag han svara så hade blicken hamnat på mina ben .....
Helt plötsligt hade vi ett "samtal " med benen. Blicken satt fast på benen.
-Jo tack det är bra. Böjde mig lite framåt för att fånga hans blick.
-skönt!
Småpratade lite om ditt och datt men INTE om DET! Han vågade nog inte, ville inte såra kanske men kunde inte låta bli att småle. Tänkte på blicken på mina ben.
Är själv uppmärksammad på ben, ser så härligt ut när "dem"springer eller "går "lätt. Blir lite avundsjuk ...
På mig syns inte gången men känns.

Jag tog absolut inte illa upp. Hade kanske gjort så själv MEN hade nog nämnt att: Härligt att se att det har gått framåt eller nått sånt.
Bättre än ingenting .....
Skulle kanske ha vänt mig om och sprungit ...
Han hade nog fattat vinken ...
Kramis till er❤️❤️