Spel

Vad jag kan sova helt plötsligt ....

Vaknade halv 11. Så lyxigt att få ligga kvar i sängen, kolla på tv . 
Vi åt frukost och det är så härligt att få sällskap på morgonen.

Sedan ville sonen titta på spelrean.
Så vi åkte till ett centrum och "fyndade" två spel. Vi kikade på lite kläder men jag hittar verkligen inget.
Lilltjejen köpte två kjolar, 60kr för båda. 
Det är att fynda ;)
 
Imorgon ska jag jobba och då ska jag köpa en kappa på rean. Den får jag vara nöjd med;)
Man har lärt sig mellan åren att det finns ett liv efter rean....
Irriterande att ha kläder med tags hängande i garderoben sen när vår/sommar kommer. 
Våran videokamera gick sönder dan innan julafton och vi köpte en ny på rean......
Tyvärr sitter vi då med en massa band som vi måste göra något åt. Att lämna in småband kostade multum, vi har ju massor ...
Men det löser sig alltid . Tips någon ??

Nu ska vi fixa mat : faijtas ,sååå gott.
Ses imorgon / kram