Träning med dottern

Idag var det en riktig rolig dag! Det är ju sportlov denna vecka och då under denna vecka får ungdomar 13-19 år träna för 10 kr på Friskis och Svettis. Jätteroligt! Min dotter som är 14 år hängde med idag:). Vi tränade i gymmet och gick på löpbandet. Jag har haft en liten " ovän" på gymmet som brukar stirra blint på mig ...... När jag började träna för 1år sedan så fick man ett skräddarsytt träningsprogram. Så när vi gick runt och prövade maskinerna så mötte jag min fiende! Det är en maskin som man hänger i med armarna och sedan ska man dra upp benen. Bakom ryggen finns det en halv pilatesboll. Jag orkade inte den! Det gick bara inte. Grrrrrrrr jag som är så "tjurig" blev direkt ovän med denna . Så nu har vi ett litet ont öga till varandra. Tills idag. Mamma, sa min dotter! Våga utmana ödet .... Va ? Jag ? Nä , det går inte. Eller? Så jag gick rakt emot maskinen och tänkte:Jag måste våga testa igen. Så det gjorde jag och segrade ;)Ibland behöver man sparken i rumpan. Sedan åkte hela familjen på bio och såg "Små citroner gula" Jag tyckte om filmen , bra familjefilm. Mycket skratt och såklart tårar. Det tillhör livet. ❤

#1 - - Anna Clevesjö:

Bra där!!!! Grattis!!! Är ni vänner nu??

Kram, vi ses på lördag!!

Svar: Hej ! man kan ju hoppas att vi får ett bra samarbete..:)
Fröken Ms