Hitta inspiration till träning

Senaste Amelia kan man hitta 22 motivationer!! Jaha BEHÖVER man såååå många ? Känns mäktigt att bara läsa allt ... Men jag lyckades fastna med det här med att träna med barnen . Eftersom jag inte kunde gå på rätt lång tid så försvann min vikt och muskler . Så jag tränade på reab och hemma . Yoga bollen är ett jättebra redskap att träna både balans och styrka , där kan barnen vara med ( beroende på ålder) men det funkade bra med mina . Sen har jag träningscykel , mina barn coachade mig igenom ett pass på intervall, wii spelet som är så kul ! Både min man och barn hängt med på mina promenader för att träna gången och uthålligheten . Perfekt stund för att prata !!! Men passa på att säga det viktigaste först för på slutet är inte jag iallafall så talför ... Ha ha ;). Sedan nu i tidningen stod det om YOGA familj . Friskis och Svettis har det på vissa anläggningar. Passet inriktad på barn mellan 6-12 år m en vuxen . Själv tränar jag på Friskis och Svettis , jag nyttjar FAR recept som man kan få genom sjukgymnasten . För mig kostar det 600 kr för 3 månader . Perfekt !! Ska kolla upp det här med yoga familj . Som jag har sagt förut ; att alla har olika förutsättningar , alla kan träna . Bara att man lyssnar på sin KROPP och KNOPP, det ska inte göra ont att träna men det är inte farligt om det känns ...nu ska jag också visa mina Hyllemor som har blivit målade . Imorgon blir blomman röd och håret lackat. Vad tycker ni ? En stor kram till er alla.

#1 - - Åsa:

Fina de var:)

Svar: Tack så mycket!
Fröken Ms

#2 - - Mary - m.ade b.y m.ary:

Vad roligt att du pysslar och står i trots MS. Tror det är bra att ägna sig åt ngt som ger själen ro och låter kreativiteten löpa fritt. Lycka till!

Svar: Hej ! Tack för att du kikar in hos mig . Man måste fokusera på nått annat och göra nått bra av det hela. kram
Fröken Ms

#3 - - Mamma med MS:

Hej Malin !

Vad skoj att du börjat blogga. Då kan jag följa din resa med våran oinbjudna gäst.

Svar: Hej! vad roligt att du tittar in hos mig! Det är jättekul att blogga.:)
Fröken Ms