Träning

Imorse åkte jag tidigt för att träna !
Vi var visst fler som tänkte samma tanke;)
Det som är lite dumt är att man ibland får köa till löpbandet, cykel eller crosstraining.
Så jag slängde in jacka och väska i skåpet .Tog skorna och "sprang" till ett löpband. Oknutna skor och vattenflaskan i högsta hugg... Haha vilken syn.;)
Jag är så glad att jag har börjar träna på Friskis och Svettis.
Det betyder så mycket att träna på ett "vanligt"ställe.
Reab var jättebra för mig för 2 år sedan men jag längtade att få träna med andra "friska"
Friskis och Svettis har roliga maskiner, trivsam miljö och blandat med folk.
Det ger mig så otroligt med positiv energi .
Nu ska jag också träna mer gång och uthållighet för jag och min dotter ska gå vårruset slutet av maj i Stockholm.
Det är för mig en rolig utmaning !!!
Nu önskar jag er en riktig Glad Påsk med god mat och riktigt mycket med godis . 💛