Ett slut

Äntligen ett besked från FK.
Nu är det "klart" iallafall tillsvidare ...,
Fick igenom sjukersättning. Vet ej om jag ska "jubla" men fann ett lugn att veta vad man har att bolla med när det gäller ekonomin.

Ett krav hade jag och det var att jag ska kunna gå upp i tid till hösten/vintern om jag mår bra och läkarn tycker att det är ok.
För mig är det viktigt att jag ska kunna gå framåt och inte stanna i utvecklingen när det gäller jobbet.
Min självkänsla ;)

Nu vet jag inte hur länge jag kommer att få ha sjukersättning men minst 1 år....
Sen får man väl ev söka om och starta en ny process....;(
Då kanske man är i ett annat läge vem vet ?!
Nu ska jag slappna av och bocka av den biten på kalendern och finna harmoni och ta bort en "bekymmersrynka" i pannan ....;)
Kram på er och jag är så glad att NI finns som läser min blogg. ❤️

#1 - - Anonym:

Skönt !!! Kram kram❤

Svar: Tack<3
FrökenMs

#2 - - Mamma med MS:

Oj, vad skönt att det är klart. Så nu slipper du lägga energi på det i sommar. Minns själv hur jag höll på med FK förra våren och vilken hemsk oro det var.

Svar: Tack. ;) Ha en skön helg! Kram
FrökenMs

#3 - - MyStory:

Så härligt att du slipper tänka på det! Nu är det snart två år sedan jag fick utökat sjukbidrag från 25 procent till 50 procent och jag hade inga som helst problem med FK och det var jag glad över. Önskar dig en trevlig helg!

Svar: Åh vad härligt att höra . Tack, önskar dig detsamma. Kram
FrökenMs