Vilken dag

Idag var jag på sjukhuset och tankade medicin.
Träffade "min"underbara sjuksköterska som har varit med mig från början.
Tänk att det finns "änglar" på riktigt.
Sedan hem och åt lunch för att sedan åka iväg till akupunktur.
Idag vart det 12 nålar och ska dit på fredag igen .
Sjukgymnasten har även chi gong grupper och jag fick vara med i gruppen nästa onsdag och sedan akupunktur.
Jättekul !!

Nu ligger jag i soffan och bara myser och tänker på dem här två dagarna.
Känslan att VI klarade vårruset är som en god eftersmak. Ljuvlig ...
Kroppen är nytankad och avslappnad av nålarna.
Sedan det underbara inlägget av min dotter. Vad säger man?
Blir alldeles varm i själen och stolt. Måste smälte det ..
Min kropp lyser av kärlek,medicin, känslor och tårar .... Glädjetårar.
Kram till er alla och x-tra kram på MS-Dagen det är många som behöver den:)

#1 - - Mamma med MS:

Hoppas att dagens "tankning" ger dig nått. Jag skall "tanka" min kropp på måndag.

Svar: Den ger mig energi ...;) lycka till på måndag.kram
FrökenMs