Lussebullar

Idag var jag "ledig"skönt ändå att vara hemma i blåsten. Jag trodde att jag skulle blåsa bort idag . Vilket väder!

Idag bakade jag lussebullar till på söndag då det är 1:a advent ❤️

Ska ha lite adventsfika hemma med glögg,lussebullar och pepparkakor.
Köpte lite ny glögg. Det vart alkoholfritt med Hallon och lakrits . Ni vet godiset med dödskallar. Sedan ett vanligt;)
Sedan måste ju adventsljusstakar fram. Vi har fuskat lite men ska ta fram till köket imorgon .

Tyvärr har jag ingen julkänslan  ....
Känner ingen direkt stress m julklappar, vi har börjat smått men känner att för andra börjar stressen....
Ibland vill den komma till mig men har lovat mig själv att prioritera och njuta dem här veckorna. Bara ta en sak i taget och tillåta mig att vila en stund.
Annars kommer
det inte funka om jag ser helheten på dem kommande veckorna .
Ser också på ungdomarna /barn hemma att det börjar bli slutrampen med skolan och betyg. Fy f-n vad det är mycket men det är som dem säger att man får bita ihop ;) Vilka kämpar!! 
Mina dags hjältar ❤️

Puss och kram 


#1 - - MyStory:

Så flitig du varit som bakat! Det blåste massor här igår kväll och under dagen idag men nu har det som tur är lugnat ner sig :-)
Kram

Svar: Kramar tillbaka ;)
FrökenMs