Gala

Igår såg jag bröstcancer galan.
Gjorde ni? 

Det var många tårar som fälldes i soffan när personer lämnade öppet och naket om en ytterligare lömsk och hemsk sjukdom som jag hoppas att någon finner ett bot på.
Som många sa att det är ju inte bara en själv som blir drabbad utan också familjen, tyvärr. 
Människor  som inte har hunnit börja leva eller Få Vara med och se barn, barnbarn växa upp. Sorgligt:(

Tänk om det kunde anordnas en STOR insamling för MS!
Uppmärksamhet för MS,tack.
Undrar om vi kunde uppnå en större summa som gjorde att det gick snabbare ....
Jag ska berätta en rolig sak som jag har fått frågan om MEN det är inte riktigt klart. Ska nämligen eventuellt få hålla tal  på en tillställning för ms.
En restaurang som anordnar insamling och pengarna går till ms fonden.

Riktigt roligt MEN som sagt: inget klart så säg inget... ;)

Kram till ER mina fina!😘




#1 - - Jenny:

Hej!
Ja jag såg också galan. Så himla hemsk sjukdom.
Jag satt också och funderade på varför det inte finns några stora galor för MS? Tänk vad stor skillnad det skulle göra för forskningen! Men samtidigt tror jag det är en sjukdom som många skäms över... och då blir det inga galor gjorda om vi inte vågar prata om sjukdomen.
Men åå vad roligt om du ska få tala på denna tillställning och vad roligt att dom har en insamling! <3
Kram

Svar: Jag hoppas att den blir av. Den här restaurangen har gjort olika insamlingar och denna gång föll det på ms.
Så himla fint tänk.
Kram till dig
FrökenMs