God. Morgon

Denna gråmulna dagen....
Åh vad jag saknar att sitta på våran baksida och dricka mitt morgonkaffe i solen.
Mitt kaffe smakar inte lika gott längre...

Nu möts man med grått och ruggigt väder. Deppigt ;(
Därför bunkrar jag upp med ljus, vackra blommor som håller kvar mig lite i det "vackra" det håller mig lite glad :)

Idag blir det fotbollsmatch äldsta dottern ska få spela med damlaget.
Kul! Ska klä på mig varmt annars blir jag stel som en pinne ....
Annars så är jag bra på enligt min man att hoppa, klappa händerna och tillrättavisa domarn ... Haha det är jag i ett nötskal😉skyller på att det håller mig varm.
Lilla tjejen ska på tjejmiddag i kväll 
Jätteroligt. 🎶
 Det kanske man ska fixa, det var länge sedan;)
Det är så mysigt att träffa vänner och babbla och babbla lite till.
Äta god mat och det bästa är ju efterrätten ... ☺
Tack för att ni tittar in mina fina ❤️