Ont i axeln

Jag har haft ont i min vänstra axel precis i "fästet" det har skärt i den men nu känns det som den hoppar ur i vissa lägen och knakar. Har svårt att sätta på bh och sträcka på armen. 
Frågade på ms mottagningen om jag kunde gå till kiropraktor men det tyckte dem inte. Den behandlingen är för hård. 
Så nu bokade jag tid till läkarn och vi får se vad dem säger .... Ingenting säkert!
På sin höjd : Ta en Alvedon och vila.

Jag vill ju träna på gymet men känner att det inte riktigt funkar. Jag får ta fram bollen,göra övningar och promenera så länge.
Idag var jag med äldsta killen och övningskörde. Min syster och han har varit ute några gånger och denna dag fick jag vara med. 
Tyst! Sa syster några gånger med ett leende. Du är passagerare idag. 
-Okey , jag ska. Men ....
Kul men det är svårt att lära ut när man gör saker och ting för vana eller ovana.
Otroligt att han har blivit så stor att han ska köra bil!
Det är häftigt och "lite" vuxenvarning...;)

Kram till er idag.✨





#1 - - Mamma med MS:

Jag hade lika förra vinter och det var jobbigt. Och jag kan få den värken nu med....men har lärt mig när det är dags att göra nått åt det innan det blir helt tokigt. Så mitt tips är att du pratar med en sjukgymnast, så kanske dem kan massera den...det gjorde min i vintras och sen gör maken det nu när det behövs.

Svar: Massage låter skönt. Ska till sjukgymnast och läkare nästa vecka .
Så hoppas vi på något bra . Kram till dig
FrökenMs