Nya pärlor


Nu har det kommit en överraskning som passar perfekt till nyår med lite glimmer.⭐️ 


2 nya pärlor till försäljning. Ett par svarta metallic och ett par halv genomskinliga med glimmer. Passar till alla. 50 kr per armband, med texterna "Fuck" , "Cure", "Help" eller valfri + "MS", "RA", "ALS" eller valfri.


1.Svart
2.Genomskinliga med glimmer
3. Färg
4. Svart metallic

Hör av er vid intresse, 50 kr per armband och 30 kr skänks till medicinsk forskning Neurogåvan. Hoppas ni haft en bra helg! 

Kram ❤️

#1 - - Camilla Gusfors:

jag vill beställa 2 armband :) hur gör jag

#2 - - Annelie :

vill gärna beställa. hur gör jag?
Annelie

#3 - - Milens:

jag vill gärna oxå beställa
Mvh milena
Du kan skicka sms på 0703351661 mvh

Svar: Vad kul !
Fröken Ms

#4 - - Stephanie:

Kan man fortfarande beställa armband?

Svar: Absolut , vad roligt !!
Behöver adress och vilka färger, text och handledsmått och så lägger jag till ca 1cm. Kram
Fröken Ms

#5 - - Anna:

Hej vill gärna beställa ett svart armband med texten Cure ms .Hur gör jag .mvh Anna

Svar: Hej ! Vad roligt !!
Maila på [email protected]
Så hjälper jag dig / kram
Fröken Ms

#6 - - Rose-Marie:

Hej

Jag vill gärna beställa ett svart armband med texten Cure MS
och ett svart metallic med texten Fuck MS.

Hur ska jag göra?

Mvh
Kram Rose-Marie

Svar: Hej Rose-Marie !
Maila på [email protected]
Kram❤️
Fröken Ms