Överraskningar

Jag avskyr just nu "överraskningar" och beslut som tas eller INTE tas..
Hela dagen har varit upp och nervänd och det verkar "poppa" upp nyheter hela tiden. Finns inte nån ände på skiten. ;(
Det är inte lätt att ha en fot i yrkeslivet och vara sjukskriven. Samtidigt som jag tycker att det ska kunna funka och ska se till att det funkar tillslut.
 
Såg ni Jill Johnsons  program igår med 
Kristian Gidlund? Så fint program, så sårbart och sorgligt. Kristian hann aldrig se programmet men vi fick se hans kärlek till hästar och musik.
Kristians och Jill när dem sjöng tillsammans var jättefin och Jills sång till honom gjorde han rörd. Verkligen rörd.
En sista resa som han gjorde tillsammans med nån, nästa resa gjorde han "ensam" livets sista resa gjorde han själv. Så stark! Han lämnade mycket efter sig, kärlek till hans familj, vänner och till hans ofödda barn.... 
Han var född till att sjunga och skriva ❤
Tack Kristian för ditt sätt att vara och hantera saker och livet. Vi har mycket att lära oss. 
Kärlek till ER andra❤


#1 - - Mete:

Hej,
Vilken fantastisk blogg. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig angående sponsring av din blogg. Vänligen kontakta mig på [email protected] om det är intressant.
Vi vill vara med och stötta din blogg.

Mvh
Mete

Svar: Åh tack så mycket :)
Jag kommer att kontakta dig via mail .
Vad roligt ❤
Fröken Ms