Fika.....

Med lilla mamma idag på Ikea.

Det var inte mycket folk när vi kom.
Vi skulle bara titta lite och köpa lite ljus.
Köpte doftljus, servetter och en vit orkidé. Men när vi kom till kassan ville mamma prompt betala....;) hon är för snäll.
Vi gick upp och fikade. 
Dem hade byggt om och det var jättefint. Nu har jag sett en sänggavel som jag skulle vilja ha i vårat sovrum. Då blir också sängen lite högre och det är lättare att komma upp och i sängen men jag ska försöka sälja våran sänggavel,sängbord och byrå . Allt är ju malm så det kanske är lättsålt .... Ska försöka iallafall.

Känner av min hosta som aldrig vill släppa , hostar sönder lungorna ....
Ska ju Tanka på tisdag och jag hoppas att jag får droppet iallafall;)
Nu dricker jag te med honung och krupit ner i soffan med filt och ska vila lite....
Idag sålde jag också en hyllemor ❤
Så glad att det finns fler som tycker om dem söta små❤

Kram o tack för att ni tittar in.