Lite nervös var jag ...

Idag var jag hos urologen och att jag var lite nervös , hade jag efterhand inte behövt. 

Men man känner sig lite utlämnad men det gjorde inte ont och läkaren som var kvinnlig (tack och lov) var jättetrevligt och dessutom var det en AT- läkare med som också var en kvinna och också trevlig och "lätt" på handen.
Genom en liten kamera kunde jag/vi se hur det såg ut där inne....
Lite konstig känsla att kunna se hur det ser ut och hennes beskrivning. 
-bra färg,bra flöde och livfullt....
Blir lite full i skratt :)

Hon hittade inget ms relaterat utan jag fick tabletter som gjorde ph värdet lite surare i urinet för då trivs inte bakterierna på samma sätt och antibiotika kur om jag vet att jag ska bada mycket, t.e.x på somrarna. 
Vi skulle höras om 6 månader. 
Tack och bock.;)
Så nu är även det klart .
Imorgon ska jag jobba och se allt nytt som kommer. 
Hur vi ska se ut i det nya modet i vår eller om man tycker att ens kläder i garderoben är snyggare iallafall. Ibland känner jag så. Följer inte modet slaviskt utan köper det jag tycker om och blandar lite....
Men älskar svart!!!

Puss och kram ❤