Sent

När jag skriver detta så sover kanske fler av ER gott på kudden .
Vi har precis kommit till hotell rummet och softar i soffan.

Idag var jag med på vattengympa och sedan "lurade"min dotter med mig till styrketräning. Jag är inte så svårflörtad när det träning. 
Hon sprang och jag gick på löpbandet , utsikten var magisk. Hade inte telefon med mig såklart men nästa gång ska jag ta ett kort så får nu se.
Sedan körde vi styrka. Härligt men nu är jag trött i min kropp, härligt trött ;)

Efter vatten gympan mediterade jag en stund , jag lyssnar på "inre känsla " 15 minuter och man koncentrera sig på sin andning och puttar bort alla tankar ...
Svårt men man lär sig mycket om att hur viktigt det är att bara vara.
Vara i nuet. 
Haha där låg jag i solstolen och andades ut och in, vilken syn.
MR R trodde jag att jag hade somnat.

Så godnatt mina vänner .
Sussa gott❤
En bild på vårat hotell