Saknade ER

Nu skriver jag igen, igår var det full rulle och jag var så trött på kvällen.

Vill ju göra om vårat sovrum och satt ut annons på blocket.
Byrå, sängbord och sängbord. 
En herre ringde och ville köpa byrån .
Jag kommer kl 1. Oj Oj, MR R och sonen var på bygget och köpte listor. 
Istället för att jag säger ; nä du får komma senare . Säger jag glatt : javisst det går så bra. 
Ut med underkläder och strumpor. Sedan ner med lådorna och sedan vart det stop. Kunde ju inte få ner stommen nerför trapperna. Eller ? 
Tänkte man kan ju försöka , såg ett senarium framför mig, först jag och sedan byrån...
Nej , det skulle göra för ont!!
Tur hann Mr R hem.
Sedan åkte jag och lilltjejen och såg : SPÖK på cirkus . Vi tyckte den var jättebra och vi var så nöjda när vi åkte hem. 
Glada vart vi också att listorna i lilltjejens rum var uppsatta, så nu är hennes rum klart;)
Sedan tog krafterna slut. 
Men jag var glad och nöjd dagen . 

Puss och kram