När ska man ge upp?

Frågan som många ställer sig när det känns som alltid gått fel, och du känner dig ensam. Det känns som hela livet vänt sig mot dig.
Så när ska man egentligen ge upp?
"Efter regn så kommer alltid solsken", Men det känns som det regnat för mycket så att det är översvämmning. Vi, du, jag drunknar.
 
Men man som människa är alltid på jakt efter nåt som är bättre, att nå till toppen. Så frågan är kommer man ge upp? Jag tycker att man inte ska ge upp för du är en kämpe. En kämpe som har en styrka och en kraft inom dig, Livet kan gå upp och ner. Men tänk sen när du står där vid ditt solsken och regnet har slutat regna och du fäller ihop dit paraply och ser solsken stråla mot ditt ansikte, det är då du har vunnit. Du och ni är starka, för varje dag så kämpar man mot något, ett mål eller en sjukdom osv. Ibland måste man leva i framtiden.
 
"-Jag har inget att leva för, jag kan inte ens ta hand om mig själv"
"-Du har mig att leva för mamma"
 
Kärleken ger er styrka och jag vill ge er allihop kärlek. Tack för ni ger min mamma glädjetårar och ett leende varje dag med era kommentarer och läsar statistisk.
 
Kram♥