Solen skiner

Godmorgon mina vänner !
Här skiner solen och det är 30 grader varmt.

Det var bara en önskedröm ......
Tänk att få vara i värmen där solen och dess strålar värmer ens hud och svalkar ens kropp i havet. Fötterna går i en vit sandstrand och tar bort det hårda på fötterna medans man kliver i det klarblåa vattnet ...
Vilken dröm, Skulle sitta fint just nu.

Tillbaka till verkligheten när man drar upp rullgardinen. 
Tokgrått och tråkigt.
Ska idag snart äta en frukost och sedan ta fram julstakarna, blir iallafall lite "mysigt och gossigt" inomhus. 
Igår vart det lite julklappsinköp på fm och sedan bakade jag och äldsta dottern E lussebullar.
Dem vart inte direkt bildsköna, får aldrig dem jämna utan mina blir "fluff fluff"
Tur att jag hade dottern som kan det där bättre ;)
Goda vart dem iallafall. 
Ha en fin lördag mina läsare och vänner 

Stora kramen kommer här❤️