Vad händer ..

Vågar inte läsa dagstidningarna snart ..

Tycker att folk dör i cancer dagligen och det gör det, jag vet men när nån "kändis" ett namn som man känner igen blir det så påtagligt så kännbart inte för kändisskapet utan att en människa som man "känner" igen har avlidit.
Hemskt !!
 Idag Klas Ingesson i helgen Kim Andersson. 
Som dem har kämpat, som VI som alla andra med sjukdomar eller kämpar ibland med en "vanlig " dag.
Att hitta DET att gå upp för att leva för.
Känslan att VARA och existera.

Det Får min känsla av att "ta ingen för givet"ännu starkare 
Oavsett sjuk eller frisk. 
Skjut inte upp saker och ting, va rädd om dina nära och uppskatta dem.
Kan vara bara det dagliga som att säga:Tack 
Tack för att du var snäll att hämta mig.
Tack för att DU finns.
Tack för att du ställer upp 

Våga visa att en annan person är viktig för en.Oavsett vilken roll du har för en annan person.
Inte bara : jag vet att DU alltid och kommer ställa upp när JAG behöver dig. Tänk om inte den dagen kommer...


Kram❤️