Sjukhus

Idag får sjukhuset ett xtra ❤️-a.

Kände redan förra veckan att min trötthet blev större och att jag behövde min energi tillbaka.
Fast jag har haft semester så tar det på krafterna att flyga och alla intryck som vi har fått. Fantastiska minnen dock och jag Längtar tillbaka :)

Nu ligger jag i min säng och efter fjärde försöket fick jag "cocktailen" kände redan imorse att det inte skulle funka på en gång, konstigt men jag sa det till lilla E. 
- idag känns det som att det inte ska fungera med droppet på en gång ....
Det gjorde det ju inte.

Medans jag skriver känns det som jag får mina färger tillbaka, känner en värme och lugn att min kropp får sina "soldater" att resa sig upp och skydda mitt inre. 
Mitt inre som är sargad men trots skador och ärr ger jag mig inte.
Känner mig tacksam att få vara här❤️