Start på veckan

Fy vad helgen gick snabbt och jag har ingen energi kvar ....

Känner att mitt tålamod rinner ut snabbare och blir lättare irreterad på småsaker. 
Idag på em ville jag bara sätta mig och gråta. 
Vet inte varför men jag känner mig bara stressad över det mesta. 
Igår hade vi gårdsstädning, tjejerna tränade och sedan fotbollsmatch och "gubben" jobbade hela helgen.
Yeeeeeh!! Eller hur ? 

Viljan finns men sakerna hopar sig och när jag har gjort en sak så stryker jag den på listan för att sedan få en punkt till att skriva upp.
På onsdag får jag min "cocktail " och den är efterlängtad :)
Åh, jag ska ha varenda lilla droppe ur påsen och sedan ska jag förvalta den väl. För energi behöver jag hela maj och juni för det är födelsedagar, student, skolavslutningar och pappsen fyller 80 år. Mycket roligt men mycket planerande och det är energi som behövs. Massor av den varan.


En trött kram till ER ❤️