Morgonkaffet

Drar så här på morgonen fast jag egentligen skulle vilja sova lite längre.

Som sagt så var vi på Hammarby fotbolls match igår och det vart 0-0.
Synd , hade mer än gärna sett ett mål och spelarna hade nog mer än gärna satt ett :)

Åkte även till jobbet igår och sa : Vi ses, chefen !
Kramade om honom och tackade för att han fick mig att tro att jag var lika bra som alla andra och inte skulle ducka för att andra skulle gå före. 
Även om jag jobbar halvtid, lever med frökenms är jag inte en sämre människa. 
-Du vet vad livet innebär, du bär på en skatt som inte många har:
*Erfarenhet, Tar inget föregivet, Här och Nu, Skjut inte upp något, Skratt, Tårar och ett Stort hjärta. 
Du är rik, inte på pengar men det du har är värt mycket mera. ❤️
Tack, med dem orden gick jag. 

Vi ses , Chefen. Vi ses.