Trötthet

I min kropp , det känner jag.

Denna vecka ska jag ta itu med träningen och försöka fokusera på det jag är bra på och det är träning !!
Ja då jämför jag bara med mitt eget jag.
Var mycket bättre för fem år sedan men det var då och nu är det NU. 
Alltid trögt i början men också en längtan tillbaka till lokalen och maskinerna . 
Så det är mitt "projekt"denna vecka.

Jobbade idag också och nya chefen var på plats.
Trevlig men det kommer att ta tid att lära känna varandra och gruppen.
Jag har ändå bestämt mig att inte börja förklara och öppna mig utan vill hon fråga och undrar så får hon ta steget, orkar inte öppna mig för fjärde gången och förklara min situation. Jag sköter mitt jobb och är på plats som alla andra bara det att jag inte är där lika ofta .
Det kommer säkert den dagen hon vill fråga och då har jag svaren ....förhoppningsvis. 

Kram till er mina kämpar ❤️



#1 - - Johan Gunnbäck:

Styrkekram till Dig! Hoppas träning funkar oxå!😊
Lycka till!
( jag undrar vördsamt om jag kan få köpa två armband rill av dig? Det "maskulina"jag fick med mindre svarta kulor och de stora vita "cure MS" är väldigt fint. Kanske vi skagå ner till 6 cm långt istället. Ett likadant jag fick sist och ett likadant med texten " fuck MS". Gör du även samma armband med texten "fuck cancer".
Kram,

Svar: Tack 😊
Vad glad jag blir att få en ny beställning ;)
Vi gör även fuck ms.
Maila mig på [email protected]
Vad du vill ha , storlek osv så fixar jag det. Kram
Fröken Ms