Huvudvärk

Så lustigt ...

När jag sover länge så vaknar jag oftast med huvudvärk. 
Känner någon igen det ?
Somnade vid midnatt och vaknade med en huvudvärk från "hell".
Det känns som kroppen kan inte hantera mer än vissa timmar om dygnet. 

Nu närmare det sig nyår och det innebär ett nytt år och nya förväntningar på vad detta år ska bjuda på. 
Har inga större förväntningar eller något resemål att se fram emot utan mitt år är ett stort blankt papper.
Häftigt det också.
 Har väl tänkt att mer förändra mig själv. Hur vet jag inte men har några funderingar på livet som jag själv vill förändra. Jag återkommer :)

Jag själv jobbar nyårsafton och även MR R . 
Dem större barnen ska ut på sitt, så det blir lugnt här hemma. 
Vi har även bröllopsdag , hela 18 år firar vi tillsammans. 
Som med allt annat så är vi inte så bra på att fira våra egna dagar.
Vilket jag tycker är tråkigt men så är det.
Inget att hänga läpp förr. 
Ha en fin tisdagskväll mina vänner.

Kram ❤️