Prosit prosit

Förkylningsdagar i all ära är hemma hos oss för att stanna ett tag. 
Nu har lilltjejen också blivit förkyld :(
Bacillerna attackerar nu åt höger och vänster ....

Igår gjorde vi bus.
Jag, min syster, min mamma och äldsta dottern E gjorde en gemensam tatuering som har en betydelse för oss när vi en dag är inte kvar på jordelivet, när vi en dag inte kan ses MEN att vi tillsammans på ett annat sätt.....
Vi har ett speciellt band nu och vi kan alltid se på våran tatuering och känna att det är VI kvinnor. 
Sonen E valde en tatuering på Jordan eftersom han heter det i tredje namn. (Jordan basketspelaren )
Jag och pappa R har även det men den tatueringen är "gammal "
Lilla E heter puma och äldsta dottern E Nike , dessa har jag o maken även på våra kroppar :)
Haha ja, tänker ni kanske men livet är till för att levas och inte sparas.
 Älskar tokeri :)

Gårdagens" bravader" blev nu :
Där du är, kommer jag alltid vara ...
Ni får se resultatet när det är läkt..

Puss ❤️kram