Fotboll

Medans ni kanske precis har klivit upp ur sängen, satt på kaffebryggaren och noterat att det regnar ute.
Så har jag gått upp, ätit frukost, ställt om klockan, letat parkering och sitter nu och väntar på att äldsta E fotbollscup ska börja. 
Vilken kontrast ;)

Blir förbannad på att det byggs idrottshallar men inte parkering ....
Vad tänker folket med ? 
Så om två timmar måste jag ut och lägga i mer pengar eller ändra bilen.
Lite "nostalgi" faktiskt för denna idrottshall ligger bakom det hus jag tränade reab för 4 år sedan efter mitt stora skov.
Knyter sig lite i magen när jag ser huset både på gott och ont. 
Resan med mig själv och min sjukdom började där. Resan med mitt inre och min kropp började där.
Är glad ändå att folk puschade mig åt det hållet trots att jag var livrädd att träffa andra i min situation och det visade sig att jag var "sämst "...

Det var en tuff resa men jag är stolt att jag gjorde den .