Dan före dan ..

Sitter med familjen och spelar Bingolotto, vi hoppas på tur ...

Oddsen är väl inte så stora men det är mysigt att sitta tillsammans❤️ och tänka på något annat. 

Varit på sjukhuset idag och träffat läkare och dietist. Trygghet att ha dem trots att det är vi och E som kommer att dosera och räkna själva alla dessa kvoter, dem vägleder oss men det är vi som är eller kommer bli bäst på det här. 
E och jag gick i korridoren, tysta och blicken gick rakt fram. 
-jag vet inte om jag vart klokare på den här dagen , säger E 
-inte jag heller , svarade jag.
Vi tittade på varandra och skrattade. 
-vi går hem och funderar vad det var som hände och sas.
Tittar stolt på henne, kramar om henne.
-Du är så himla duktig. 
 Sedan har vi idag varit på kyrkogården och tänt ljus för dem som inte är med oss längre men dem är med oss i våra hjärtan och tankar. ❤️

Vill passa på att önska er alla en frisk, härlig , varm och kärleksfull jul. 
Ta hand om er och varandra . Njut av stunden den är viktigast av ALLT.