Papper papper

Och fler papper att fylla i. 

Som en repris när jag vart sjuk. Försäkringsbolagen vill ha underlag, utlåtande, kvitton ...
Jag förstår att jag måste visa allt och berätta allt MEN det tar så mycket ork och kraft,den kraften letar jag efter. 
Det måste skickas in så snabbt som möjligt för att rullningen ska komma igång. 
Förstår...jag förstår. 

Vi hälsade på E:s skola idag och hämtade betyg. Pratade med lärare och matpersonalen. Härligt med människor som förstår och att jag och Elsa känner att det ändå kommer bli en bra start i januari efter lovet. 
Min oro finns kvar att göra fel och mitt hjärta stannar när den lilla dosan visar neråt med 2,9 i socker ...
Pussar E:s panna och säger : inget att oroa sig, vi fixar det och jag ger dexstrusol för att höja sockret igen.
Min lilla hjälte, jag undrar bara varför ?