Sluta

Mina kära bloggläsare, jag har inte slutat att skriva men det har varit en riktig helvetes vecka med tråkigheter.


Våran lilla E har insjuknat akut i diabetes och vi har varit på intensiven i 48 timmar. Sedan vanlig avdelning och idag är vi hemma på permiss och sedan dagvård för att lära oss om diabetes och all dessa "härliga"uträkningar. ...
En tuff resa för en ung tonåring endast 13 år. Är så himla ledsen och arg för att hon har drabbats av en autoimun sjukdom som jag själv ......
Varför ? Rättvist ?
Nej !!!! Inte ett dugg men vi kämpar och inläggen blir lite mindre men kommer in lite då och då så kom in och säg hej . Varma hälsningar mottages.

Puss och kram 


#1 - - Tanja :

Hej kära du ! Jag har också MS och kollar in här då och då. Så ledsen jag blir, att din flicka fått diabetes. Tänker på Er. kram

Svar: Tack snälla för omtanken ❤️
Fröken Ms

#2 - - Catta:

Stor kram, tänker på er <3

Svar: Tusen tack och kram tillbaka ❤️
Fröken Ms