Tårta

Idag är det ingen vanlig dag för det är min födelsedag !! Grattis grattis till mig.


Udda siffra, lite kantstött, några grå, bekymmersrynkor men "tanten" hänger med iallafall. 
Ska åka storhandla idag med mina päron och sedan hämta tårta och fixa lite god mat till familjen, päronen och syster yster.
Så det blir inget "speciellt " men mysigt ändå. 
Att stå i centrum för att jag fyller år tycker jag är lite besvärligt men att stå och prata om saker jag tycker är viktiga att få fram ett budskap är inge problem. 
Då står man ju inte direkt i centrum, inte i JAG form iallafall. 
Min önskan att få vara frisk går ju inte så bra men önskan om att behålla det friska och inte bli sämre är min önskan❤️.
Sedan är det roligt med någon överraskning behöver inte vara dyrt bara fylld med kärlek.
Ha en fin fredag🙏🏻


#1 - - Mia:

Stort grattis till dig!

Svar: Tack så mycket ❤️
Fröken Ms