Intervjuv

Vilken dag. 

Positivt menat ❤️
Sol ute och sol i sinnet, fantastiskt väder  och nya utmaningar som bjöds på idag.
Intervjuven gick bra och det kändes lättsamt och journalisten var hur trevlig som helst, fotografering i en öppen miljö blir ju lite "speciell" men vad f-n, det bjuder jag på. 
Hon bjöd även på fika och jag testade en jättegod banankaka med nån chokladkräm i , det var hennes dotters favvo så jag testade.
Supergod och jag lärde mig att man kunde ha en xtra shot i kaffet så att det inte blev så svagt när mjölken hälldes i .
Man lär sig alltid något nytt.
Tack Louise för en trevlig "pratstund "

Kommer att visa er sedan till hösten självaste reportaget :)
En Annan rolig sak är att jag vart erbjuden att bli skribent för tidningen , dem hade fyra idag och det behövdes fler. Älskar att skriva och dela med mig både ris och ros, så självklart tackade jag till det.
Fick beröm och feedback med min resa med ms att det kändes ända in i själen.
När jag hör mig själv prata om min resa från start till nu så kan jag inte förstå att jag sitter där jag sitter idag och varit med om så mycket roligt på vägen.
Det har inte varit gratis, många tårar och svett på vägen och jag har en otrolig respekt för alla med sjukdomen. 
Fick nog en liten "egoboost" och det är jag inte van vid..

Puss och kram ❤️