Äntligen

Är den här !!
Fredag i all ära. Det har varit förkylningar, läkarbesök, tandis, regnoväder och ångestbesök. Vad kan man mer begära ?

Nu längtar jag efter att få ta fram lite ljusstakar och mera ljus, ta fram det där harmoniska, ljusa och varma i det mörka.
Förkylningen är på bättringsväg så jag undrar hur man gör då nästa vecka när/om jag ska ta influensavaccinet.
Det har ju gått 14 dagar efter senaste Tysabri annars måste jag vänta en månad till eftersom jag måste tänka på att ha rätt dagar emellan.,,,
Tänk att snart är det jul igen, det är inte klokt att det har gått ett år den sist.
Älskar dofterna, ljusen och myser över det hela men avskyr stress, tjat och griniga människor i butiker. Det blir ju mer internet handel spår "proffsen".
Men men det är inte mitt bekymmer ska försöka ta godbitarna under decemberjulen och jag hoppas att mina nära och kära kryar på sig och blir bättre o bättre. ❤️

#1 - - Liselotte:

Usch vad mycket det har varit för dig fröken ms.
Visst går tiden fort, det är 1:a advent på söndag.
Kram ❤

Svar: Ja det har det kanske inte mer än andra men det känns så. Tack för omtanken ❤️
Fröken Ms