Date

Igår hade jag en "date" med MR Huddinge sjukhus... Måttlig roligt men nödvändigt.

Denna gång hade jag så mycket ångest innan, att jag dagen innan ringde och sa att jag var så förkyld ( det är jag också ) att jag behövde byta tid men då skulle jag få tid nästa år och det går ju inte. Så det var bara att gå dit med ett "leende " .
När man ligger där och öronproppar, hörlurar, larmknapp, huvudställning och kilar på plats, så är det skjuss i "ugnen".
Djupt andetag och tänka på att andas.
Kände att lugnet kom och att det var åter hanterbart. 40 minuter hjärna och cirka 45 minuter rygg med kontrast vart jag klar.
Svettig och en frisyr av dess like.
-Superbra jobbat !!
-åh tack så mycket och mina ögon fylldes av lättnad.
Nu håller jag tummar och tår att det ser bra ut, alltså inga aktiviteter, plack eller att hjärnan har "minskat".
Det vore som att vinna på Lotto.❤️