Onödigt

Att gå till läkarn ibland ...
Är jätteförkyld och i måndags hade jag så ont i halsen att jag åkte till lättakuten.
Rejält svullen i halsen men ingen sänka eller halsprov gav positivt svar. Det är ju bra iochför sig men jag ville ha någon superkur som tog bort det onda.....
Det vanliga : hostmedicin, mycket dricka och halstabletter. Värre med mina päron , dem är "däckade" efter att ha tagit vaccinationssprutan. Dem har aldrig reagerat på detta vis förut så är det inte bättre innan torsdag så blir det nog läkarn för dem trots protester.. ;)

Så dagen idag har varit lugn med tvätt och några samtal. Har fallit mellan stolarna när det gäller några viktiga papper så typiskt när det blandas in en tredje person ibland.
Nu hoppas jag att det går bättre och att jag pratade med "rätt" person .

Kram till Er❤️