Söndag

Inte vilken söndag som helst utan min mammas födelsedag, Maria montazamis födelsedag och farsdag !!

Mamma och pappa var här och fikade, vi firade med räksmörgås och tårta.
Mammas favvo. Grattis min favvomamma. Du är en kämpe och jag älskar dig för det❤️

Min pappa har blivit felbehandlad med en urininfektion och ätit en kraftig kur, tog influensavaccinet och nu förkyld.... Han hade jobbigt med benen eftersom han inte har kunnat tränat igen och det gör så ont i hela hjärtat att han tappert försöker låta det va som vanligt men det är ju inte det...
Mamma är orolig och själv känner jag en maktlöshet av dess like, vad fan ska jag göra? Är så förbannad på sjukvård och kommun som inte kan hjälpa mina päron att få det drägligt i hemmet, förbannad att samma sjuksyster tabbade sig två gånger med pappas urinprov som gjorde honom sämre. Inte rättvist ...
Tänker själv hur jag ska kunna hjälpa utan att stjälpa. Det är en balans.

Grattis till min pappa, din kämparglöd och tjurskallighet är enorm👊🏻👊🏻.

#1 - - Liselotte:

Har inte så mycket förtroende för vårdcentraler om det var där han blev felbehandlad.
Hoppas han blir bra snart igen. ♡
Kram

Svar: Inte jag heller .... Tyvärr var det där 😓
Kram och tack för omtanken
Fröken Ms