Va ?

Ja det ordet använder jag ofta just nu....
Åkte in till Närakuten i söndagskväll jag fick jag nog av mitt lock i örat mycket för att jag kände att svullnaden gick över till det andra örat.
- mmmmm, sa läkarn
När han hörde min låååånga historia om läkarbesök, förkylning, halsont och örat.
-Vi tittar. Han satte det kalla instrumentet i örat. Tystnad infaller
-öroninflammation som heter duga.
Tur att du kom in , det blir en hästkur.
5 dagar , 6 tbl om dan totalt 30 tbl.
Tack för den.

Är ändå "glad" att jag fick kuren svullnaden har stannat av och jag hoppas bara på bättring nu. ❤️
Är slående trött av tabletterna känner mig lite "lam" vissa stunder. Vilar och sedan igång med det som ska göras.
Livet stannar ju inte upp bara för en infektion iallafall inte för en mamma ...❤️

Så här hoppas jag att min örontrumma såg ut