Mardröm

Vilken jävla dag..
Telefonen ringer och en glad röst frågar var jag är någonstans ?
-hemma.
-men du skulle jobba idag ?
-va?
En klump i magen , schemaändring pga inventering och jag har inte fått den ändringen men skäms ändå och tycker synd om den på andra sidan ....
Fan !!
Det suger verkligen, inte mitt fel men jobbigt ändå. Kunde inte "nån" ha sagt något i måndags ?
Kunde inte snabbt åka till jobbet pga jag skulle träffa läkare med pappa och sedan frisörtid. Frisörbesök kunde jag skita i men inte pappa.

Mitt huvud är så trött att jag hela dagen tänkt: vad har jag glömt? Checkat kalendern, checkat minneslapparna.
Kunde inte hitta något ....
Inte ens mitt minne...

#1 - - Catta:

Vad jobbigt! Hoppas att dagen slutade bra i alla fall <3

Svar: Jag gick och la mig, vissa dagar ska man inte gå upp😔men idag är det bra❤️ Storkram till dig
Fröken Ms