Tid

Tid är dyrbar, tid är guldvärd, tid är så mycket mer än bara tid.

Glöm därför inte att dra tillbaka TIDEN ikväll för nu är sommartid över och vi går rakt in i mörkret. Jobbigt att hålla på fram och tillbaka med tiden. Det är så mycket olika budskap varför vi gör detta att det känns som att man bara gör som man har blivit tillsagd...

Skjussade mina äldsta till högskoleprovet imorse och sedan åkte jag hem och la mig igen. Vaknade av att lilla E väckte mig, halv 11. Då hade jag huvudvärk från helvetet....
Hade redan igår men jag tror att mina diskbråck i nacken spökar för jag kan vakna av ett knak eller stelhet på natten. Riktigt obehagligt ibland känns det som att nacken ska gå av. Ska ju göra MR om 1 1/2 vecka och får väl då också veta hur det är med nacken ....
Usch det är så jobbigt att göra MR . 90 minuter i tunneln eller min stjärnhimmel som jag kallar den.

Kram