Besiktning

Träff med min neurolog igår och skulle "besikta " mig själv och min "käre" Frökenms.
Hon är fantastisk på att komma försent och stressad MEN när man sitter med henne då tar hon sin tid till dig. Underbart!
Min lista var lååååång den här gången och jag berättar lite varje dag annars blir inlägget väldigt låååångt.
MR blev beställd, min stjärnhimmel som jag kallar den. Det blir lite lättare att ligga där och tänka att jag ska möta min stjärnhimmel än att rulla in i tunneln och mörker....
Pratade om min migrän och botox, inte aktuellt för mig. Jag har för lite attacker ...
Tänker på dem som har ofta, fy fan då är man inte människa utan jag ska ta andra tabletter när jag känner första misstanken om att det är på G.
Vi provar det så får vi se hur det känns med dessa. Annars i medicinväg har jag inget förutom min broms och en massa vitaminer. Jag lever på hoppet❤️
Fast jag känner mig ibland som en "elefant i rummet" klumpig och högljud.
Vill sätta färg på tillvaron men är livrädd..