Fortsättning ...

Samtalet fortsätte med hur jag mådde annars ?
Tänkte : EEhh har vi tid med det ?
-Du menar ms relaterat ? För mitt "privata " hinner vi inte med.
Hon stannade upp och tittade allvarligt och sa: Malin! Det hänger ihop.
Jag Tittade ner i knät och nickade.
-jag vet,,,,,
Det är svårt att hinna med allt , jag glömmer mig själv och kör på, efterhand kan jag tänka mig att det var inte så bra men det fungerade ju.

Fick mig en tankeställare när jag berättade att jag känner spasmer i mina ben när jag sträcker på mig på morgonen och mina tre
Fingrar på vänster hand bråkar ibland och jag vaknar ibland med att handen är knuten.
- Mmmm det är spasmer och du kan få hjälpmedel under natten som håller handen "rak" under din sovtid.
Åh det knöt sig i magen och tänkte att det var en sak som inte går åt rätt håll. Helt plötsligt hade Frökenms visat att hon finns tyvärr på allvar men inget att hänga läpp för utan leva vidare , Malin .
Det finns så mycket mer att vara glad för.