Saknar

Jag saknar och letar efter mitt "lugn" , har någon sett det ?

Mitt eksem kommer tillbaka och jag dämpar det med salvor som bränner men det finns inga salvor för min oro.
Oron triggar mitt immunförsvar och där kommer mitt eksem in...

Igår var jag iallafall på ansiktsbehandling och gjorde epilering på överläppen (första gången) har några svarta hårstrån som återkommer efter jag har dragit rakhyvlen där i några år så nu utmanade jag ödet och lät dessa växa ut. Ni må tro att jag hade lust att ta bort dem själv under dessa veckor som jag skulle låta skiten växa ut..
-Haha morrhår, snyggt morsan sa "kidsen" hemma.
Nu är dem "borta " men man får vara beredd att ta dessa igen om några veckor. Små fjun får man ta med "wash" på någon annan salong som jobbar med detta.
Har aldrig hört men ska söka upp det eller så tar jag rakhyvlen .....

Ha en fin lördag ❤️