Tänk

Det blev inte som vi planerat. Pappa är kvar på sjukhuset, benen vill sig inte riktigt och imorgon ska jag förhoppningsvis få träffa läkarn och höra vad vi ska göra.
Hela helgen har gått åt till att städa och ta bort saker som kan vara ivägen för eventuella hjälpmedel men det största är badrummet. Jag vet efter egen erfarenhet att det är svårt, krångligt och byråkratiskt att få hjälp helst om det ska gå snabbt och är kostsamt. Dem äldre i samhället är idag vågar jag säga är inte värda mycket....
Fast dem har jobbar hela sitt liv så är det svårt och utlämnade att vara äldre.

Vi tar inget i förskott utan tar det imorgon med läkarn och sjukgymnast men det känns i hela min mage och hjärta att se pappa stampa och vänta på ett svar.
Vi alla står och svajar .
Jag hoppas att ni har tålamod och förståelse att bloggen är lite upp och ner men jag lovar bättring bara lite av det privata lugnar sig.
Kram och tack ❤️