God morgon

Solen skiner inte idag, igår var det en underbar dag. Lite varmare och solen kom fram.


Ligger och drar mig lite i sängen och orkar inte riktigt gå upp. Har inga direkta planer för idag utan tänkte träna för att komma igång igen efter förkylningen. Kanske bara göra lite tråkiga "måsten". 
Det är så lätt att falla tillbaka i det negativa och mörkret. Måste hålla huvudet ovan ytan  och se framåt, gå igenom det jobbiga och reflektera men inte fastna i det. 
Hur gör andra ? 
Jag tycker att andra bara ler eller stressar.  Dem kanske har fått en spruta av något "happy". Har missat denna i sådana fall ...

Jag har en inre oro över mycket som jag tampas med. Det blir väl så med ålder och erfarenhet samtidigt ler jag åt mycket men känner mig också ensam fast med många omkring mig. 
Hur var det nu ? Inte fastna i det mörka ...
En tanke går igenom min kropp, kramar om min kudde och bestämmer mig för att gå upp och äta en frukost. Lite gott kaffe och doften Av ett ljus kan få mig att le. 

Kram