Då så

Var det dax för min "cocktail ". 


Sitter nu på sjukhuset och har faktiskt lite blandade känslor. Är glad och "tacksam" över att jag ändå har något som motar fan i dörren men också en sorg över min frihet och självständighet. Att vara närheten av ett sjukhus och känna en oro över konsekvenserna av mitt val till min broms. 

Jag kan ärligt säga att jag tänker på min ms varje dag, mycket för att jag känner av den och jag är mycket observant på "nya "känslor i min kropp och har då ett litet inre prat med min själ och knopp. 
Det brukar gå bra och jag förlikar med mig själv att känslan inte var så farlig eller att det kommer att bli bättre. 
Jag förlänger mitt friska jag genom att ta min broms och det är jag glad för att jag kan göra. 
Det gäller att göra val HÄR och NU. 
Konsekvenserna kommer eventuell senare ....

Ha en fin och solig tisdag ❤️