Snart är det slut

Det började med att jag lovade dottern som har diabetes 1 att ha den i tre dagar men hon frågade om jag kunde tänka mig att ha den i14 dagar som hon har? 

-visst kan jag det. Lika bra att ta tillfället i akt så att säga. 

Så nu är det endast två dagar kvar för mig och din resa fortsätter, jag kommer att vara med dig och stötta dig allt jag kan. 
Det har varit intressant att få känna till mitt eget sockervärde, känna den där blicken från någon som undrar vad jag har på armen men framför allt en sorts förståelse för vad sjukdomen innebär, jag har inte småätit, haft en blick på vad och hur mycket jag lägger på tallriken.
Precis som E men hon tar ju insulin innan, jag har även stuckit mig i fingrarna. 
Min kurva ligger oftast under och ibland LO på nätterna ( inte alls bra för diabetiker) visar de det värdet väcker jag henne och ger henne mjölk. 
Har googlat på detta och i mitt fall kan det vara sköldkörteln som det är "fel" på, dem brukar på sjukhuset ta det provet ibland men det har aldrig visat något. Ska ju ta en massa prover i augusti för allt möjligt och ska fråga om detta. 

Vill tacka lilla E för att DU bjöd in mig i din värld , en värld som för dig är hård och orättvis. Att DU gav mig det förtroendet är unikt. Jag tycker att du är hanterar många situationer så bra att jag får en tår i ögat men vägrar att släppa den för då kanske du blir generad eller förbannad för att jag gör någon "grej" av det. 

Tack ❤️❤️-at!