Så snabbt

Har denna vecka gått. 

Tankat medicin, jobbat, tränat, hjälp päronen, städat garderob, gjort armband,  har hunnit blivit arg, ledsen och glad.
Hur ser en vecka ut hos er ?

Välkomnar helgen med mello, övningskörning och träff med Maria Montazami . Det ska bli så roligt att ha en skön "avslappnad"helg.
Igår kväll när vi plockat fram lite godis, chips så sa min minsta tjej E som då nyligen har fått diabetes :
- så himla jobbigt att ni kan småäta medans jag måste bestämma mig när jag ska äta hur mycket jag ska äta och då inom en timme efter det jag har tagit insulinet..
Jag skämdes , skämdes enormt.
-förlåt.. 
Bra att du säger det, tänkte mig inte för.


Det här livet med diabetes och det lilla i vardagen finns det "småsaker" som blir större för henne som man inte tänker på. Det är ju hennes vardag. 
Så ikväll tänker jag mäta upp min skål och hålla mig till den så ska jag också bara välja mina favoriter och sedan är det bra. 
Trevlig lördag ❤️